Managing Directors

Daan Peters, Jonne Arnoldussen en Lydi Siebers geven dagelijks leiding aan de Goede Doelen Loterijen, waar de VriendenLoterij deel van uit maakt. Wie zijn zij?

Pasfoto van de Managing Director van de VriendenLoterij en de Nationale Postcode Loterij, Jonne Arnoldussen.

Jonne Arnoldussen

Managing director van de VriendenLoterij 
Jonne Arnoldussen (1983), woonachtig in Amsterdam, heeft een economische achtergrond en een ondernemende aanpak. Voor zijn loopbaan heeft hij bewust de keuze gemaakt om op zoveel mogelijk verschillende plekken ervaring op te doen. Van het bedrijfsleven, de politiek tot de Loterij waar hij in 2018 als Hoofd Public Affairs aantrad. In 2021 maakte hij de overstap naar de afdeling Goede Doelen. Sinds september is hij als managing director Goede Doelen Loterijen verantwoordelijk voor de afdelingen Politiek & Vergunningen, Goede Doelen, Risk Management & Legal, Financiën en HR. 

Lydi Siebers 

Managing director van de VriendenLoterij
Lydi Siebers (1977) heeft ruim 20 jaar ervaring in marketing en sales, in verschillende managementfuncties. De afgelopen jaren werkte ze bij HelloFresh, sinds begin 2017 als Chief Marketing Officer Benelux. Daarvoor werkte ze als Marketing Director voor Kraft-Heinz, Mars en Jacobs Douwe Egberts. Zij studeerde aan de Radboud Universiteit Nijmegen en heeft een NIMA-C studie afgerond. Ze zit in de Raad van Toezicht van Fairtrade Nederland. Bij HelloFresh was ze Executive Sponsor van het Diversity & Inclusion committee. Sinds oktober 2023 versterkt zij het team van managing directors in Nederland en is verantwoordelijk voor Marketing Postcode Loterij en VriendenLoterij, Group Tech en Analytics.  

Pasfoto van de Managing Director van de VriendenLoterij en de Nationale Postcode Loterij, Daan Peters.

Daan Peters

Managing Director van de VriendenLoterij
Daan Peters (1971), woonachtig in Amstelveen, heeft een journalistieke achtergrond en is een creatieve verbinder met een hands-on mentaliteit. Met zijn jarenlange ervaring bij de loterijen kent hij de organisatie van binnen en buiten. Na zijn start in 1993 als beller in het telefoonteam werd hij vanuit zijn interesse voor marketing en lotverkoop in de loop van de jaren verantwoordelijk voor de afdelingen Marketing en Televisie & Events voor zowel de Postcode Loterij als de VriendenLoterij. Vanaf 1 juni 2018, na bijna 25 dienstjaren, verruilde hij zijn functie voor die van managing director Goede Doelen Loterijen. Zijn portefeuille bestaat uit de afdelingen Televisie & Events, Ledenservice, Communicatie en Concept Center, Beethoven200 (huisvesting), de ambassadeurs en winnaarsbegeleiding.