Managing Directors

Meer over de drie Managing Directors van de VriendenLoterij: Daan Peters, Jonne Arnoldussen en Alex Tielbeke. 

md_DaanPeters.png

Daan Peters

Daan Peters verruilde op 1 juni 2018, na bijna 25 dienstjaren, zijn functie als Hoofd Marketing Nationale Postcode Loterij voor Managing Director Goede Doelen Loterijen. Hij is verantwoordelijk voor de afdelingen Televisie & Events, Marketing Nationale Postcode Loterij, VriendenLoterij Marketing en Partnerships, Marketing Intelligence & Technology, Beethoven200 (huisvesting), Concept Center, Facilitaire Dienst, Ledenservice en is hij verantwoordelijk voor onze ambassadeurs. Daan is een creatieve verbinder met een hands-on mentaliteit en kent met zijn jarenlange ervaring de loterijen van binnen en buiten.

Ontwerp zonder titel (10).png

Jonne Arnoldussen

Jonne Arnoldussen, woonachtig in Amsterdam, heeft een economische achtergrond en een ondernemende aanpak. Voor zijn loopbaan heeft hij bewust de keuze gemaakt om op zoveel mogelijk verschillende plekken ervaring op te doen. Van het bedrijfsleven, de politiek tot de Loterij waar hij in 2018 als Hoofd Public Affairs aantrad. In 2021 maakte hij de overstap naar de afdeling Goede Doelen. Sinds september is hij als managing director Goede Doelen Loterijen verantwoordelijk voor de afdelingen Politiek & Vergunningen, Goede Doelen, Communicatie en Risk Management & Legal.

 

Alex Tielbeke

Alex Tielbeke komt uit Lemelerveld (Salland). Na zijn studie begon zijn professionele loopbaan in de horeca om via diverse managementfuncties bij Holland Casino Group de overstap te maken naar het professionele voetbal. In eerste instantie als directeur van N.E.C. en daarna als algemeen directeur van de Eredivisie. Sinds 2005 is Alex betrokken bij de Loterijen door het maatschappelijk partnership met de VriendenLoterij. In 2021 adviseerde hij het team van managing directors van de Deutsche Postcode Lotterie. Sinds juli 2022 versterkt hij het team van managing directors in Nederland en is verantwoordelijk voor Ledenservice, Dataservice, Financiën, Marketing Intelligence & Technology (MIT) en HR.