Junitrekking winnares Jannie

Wandeldroom Jannie dichterbij door € 180.000 VriendenLoterij

Amsterdam, 17 juli 2017 – Een grote verrassing voor Jannie uit Zuidlaren. Zij heeft in de junitrekking van de VriendenLoterij € 180.000,- gewonnen. Wolter Kroes, ambassadeur van de VriendenLoterij, verraste Jannie en haar echtgenoot Hendrik donderdag thuis met de cheque.

Jannie (63): "Wat super dit! Hendrik en ik zijn fervent wandelaars. Hendrik gaat volgende week de Nijmeegse Vierdaagse weer lopen. Samen willen we nog een keer een mooie wandelvakantie in de Alpen doen. Nu kunnen we die wens gaan realiseren! Ook gaan we onze dochter helpen met een gezinsauto. Zij heeft onlangs een dochtertje gekregen, hun huidige auto is daarom te klein geworden."

VriendenPuntenPrijs

Jannie uit Zuidlaren heeft de zogenaamde VriendenPuntenPrijs gewonnen. Dit is een prijs die elke twee maanden wordt uitgereikt, naast de reguliere prijzen. De hoogte van het gewonnen bedrag wordt bepaald door het aantal opgebouwde VriendenPunten. In deze video is te zien hoe VriendenPunten precies werken: ‘Wat zijn VriendenPunten?’

De uitreiking aan Jannie uit Zuidlaren is op zondag 30 juli te zien in het televisieprogramma ‘VriendenLoterij De Winnaars’, dat iedere zondag rond 19.20 uur wordt uitgezonden bij RTL 4.