Altijd Prijs Show winnares Rowie

VriendenLoterij verrast Rowie uit ’s-Gravenzande met € 100.000,-

Amsterdam, 24 juni 2017 – Een grote verrassing voor Rowie uit ’s-Gravenzande. Zij won zaterdag € 100.000,- tijdens de Altijd Prijs Show in een met VriendenLoterij-winnaars afgeladen AFAS Live. Deze prijs is een van de ruim 3.400 prijzen die de VriendenLoterij tijdens de show uitreikte.

Rowie (23) kon haar geluk niet op: "Ik heb het er warm van! We zijn helemaal overdonderd. We hebben het de laatste tijd vaak gehad over het boeken van een vakantie. Dat gaan we morgen maar eens doen!"

Altijd Prijs Show

De Altijd Prijs Show is een winnaarsevenement georganiseerd door de VriendenLoterij. De aanwezige winnaars speelden diverse spellen en genoten van optredens van onder meer VriendenLoterij-ambassadeurs Gerard Joling, Irene Moors, Wolter Kroes en Dennis van der Geest.

Aan het einde van de show gingen alle deelnemers naar huis met een prijs, uiteenlopend van een blender tot een Volkswagen Polo of een geldprijs oplopend tot € 1 miljoen,-.

De uitreiking aan Rowie uit ‘s-Gravenzande is op zondag 2 juli te zien in het televisieprogramma ‘VriendenLoterij De Winnaars’, dat iedere zondag rond 19.20 uur wordt uitgezonden bij RTL 4.

Steuntje in de rug