Junitrekking winnaar Ibrahim

Ibrahim verrast met auto van VriendenLoterij in eigen garage

Amsterdam, 17 juli 2017 – Een grote verrassing voor de 22-jarige Ibrahim uit Wolvega. Hij heeft in de junitrekking van de VriendenLoterij een Volkswagen Polo én € 10.000,- gewonnen. Wolter Kroes, ambassadeur van de VriendenLoterij, verraste Ibrahim donderdag met de vonkelnieuwe auto en de cheque terwijl Ibrahim met zijn broers aan het werk was in zijn garage.

Ibrahim en zijn broers zijn door het dolle. Ibrahim: "Nee! Dit meen je niet! Ik vond het al helemaal leuk dat jullie langskwamen met een bosje bloemen. Maar dat ik dan een auto en ook nog eens € 10.000,- win, wow! Ik heb er geen woorden voor."

De uitreiking aan Ibrahim uit Wolvega is op zondag 6 augustus te zien in het televisieprogramma ‘VriendenLoterij De Winnaars’, dat iedere zondag rond 19.20 uur wordt uitgezonden bij RTL 4.