Junitrekking winnaar Dennis

Dennis uit Gytsjerk wint € 50.000,- bij de VriendenLoterij

Amsterdam, 17 juli 2017 – Een grote verrassing voor de 38-jarige Dennis uit Gytsjerk. Hij heeft in de junitrekking van de VriendenLoterij 50.000,- gewonnen. Wolter Kroes, ambassadeur van de VriendenLoterij, verraste Dennis donderdag thuis met de cheque.

Dennis is blij verrast: "Zo. Dit moet ik even rustig laten bezinken! Een ding staat vast: ik ga er leuke dingen mee doen, samen met mijn ouders. De tijd die we samen hebben is mij veel waard."

De uitreiking aan Dennis uit Gytsjerk is op zondag 13 augustus te zien in het televisieprogramma ‘VriendenLoterij De Winnaars’, dat iedere zondag rond 19.20 uur wordt uitgezonden bij RTL 4.