Michiel Verboven

Managing Director

Na de Haarlem Business School, begint Michiel Verboven (1976) in 2000 bij Endemol als account manager. Daar leert hij ook de Goede Doelen Loterijen kennen, waar hij in 2002 als Marketing Medewerker Sponsor Bingo Loterij (nu VriendenLoterij) aan de slag gaat. De functies Hoofd Marketing Sponsor Bingo Loterij in 2007 en drie jaar later Hoofd Marketing & Internet Nationale Postcode Loterij volgen. In 2013 verruilt hij deze functie voor die van Managing Director Goede Doelen Loterijen. Michiel Verboven is voorzitter van de Managing Directors en binnen de Goede Doelen Loterijen verantwoordelijk voor de afdelingen Dataservice, Bestanden & Intelligence, Legal, Marketing VriendenLoterij, Marketing Nationale Postcode Loterij, Concept Center en Online Marketing Innovatie. De Loterijen ‘future-proof’ maken en houden is een belangrijk speerpunt in zijn takenpakket en een intrinsieke motivatie.

* De auto's worden getrokken op universum en uitgekeerd als deze op eindcijfercombinaties (7 cijfers) vallen van loten die meespelen. De verhouding tussen meespelende loten en het universum is 1:15. Auto's die niet vallen schuiven door naar de volgende trekking. Minimaal 1 keer per jaar valt de AutoJackpot. Alle bekendmakingen volgen uit de maandelijkse trekking. Zie ook www.vriendenloterij.nl/winkans.