Daan Peters

Managing Director

Daan Peters (1971) woont tijdens zijn studie Journalistiek in de van Eeghenstraat in Amsterdam, waar de Nationale Postcode Loterij gevestigd is. In oktober 1993 begint hij als buurjongen zijn carrière bij de Loterij als beller in het telefoonteam. Na een periode als projectmedewerker op de afdeling Communicatie & Media bij Stichting DOEN, het initiatieffonds van de loterij, gaat hij terug naar de loterij waar de afdeling Televisie dan wordt opgericht. Daar is hij onder meer verantwoordelijk voor de diverse wekelijkse tv-programma’s en speciale wervingsshows en prijsuitreikingen. Met zijn interesse in marketing en lotverkoop en een geslaagde campagne voor het tv-programma Postcode Loterij Miljoenenjacht wordt Daan in 2004 verantwoordelijk voor de afdeling Marketing van de BankGiro Loterij. Later komt de afdeling Marketing van de VriendenLoterij daar nog bij.

In 2013 maakt Daan de overstap naar Marketing & Internet van de Nationale Postcode Loterij, waar hij zorgt voor een duurzame groei van het aantal deelnemers en loten. Vanaf 1 juni 2018, na bijna 25 dienstjaren, verruilt hij zijn functie voor die van Managing Director Goede Doelen Loterijen (Nationale Postcode Loterij, BankGiro Loterij, VriendenLoterij). Hij is hierbij verantwoordelijk voor de afdelingen Ledenservice, Financiën, Televisie & Events, Communicatie en HR. Daan is een creatieve verbinder met een hands-on mentaliteit en kent met zijn jarenlange ervaring de loterijen van binnen en buiten.

Deze prijzen kunt u winnen!
* De auto's worden getrokken op universum en uitgekeerd als deze op eindcijfercombinaties (7 cijfers) vallen van loten die meespelen. De verhouding tussen meespelende loten en het universum is 1:15. Auto's die niet vallen schuiven door naar de volgende trekking. Minimaal 1 keer per jaar valt de AutoJackpot. Alle bekendmakingen volgen uit de maandelijkse trekking. Zie ook www.vriendenloterij.nl/winkans.