Imme Rog

Managing Director VriendenLoterij

Na afronding van haar studie Moderne Letterkunde aan de Universiteit van Amsterdam, start Imme Rog (1967) haar loopbaan in 1996 in de televisiewereld als accountmanager bij het NOB/Dutchview. In 2000 maakt zij de overstap naar de Goede Doelen Loterijen, waar ze na een korte periode als marketing manager bij de Sponsor Bingo Loterij (nu VriendenLoterij) doorgroeit via de functie Hoofd TV en Internet naar Media Director, later gevolgd door adjunct Managing Director. In 2009 wordt Imme benoemd tot Managing Director. In deze functie is zij verantwoordelijk voor de marketing van de Nationale Postcode Loterij en de VriendenLoterij en de afdelingen Televisie & Evenementen, Behoud & Intelligence/Marketing Services en de afdeling Creatie.
 In 2011 wordt Imme Rog voor haar marketinginspanningen beloond met de titel ‘Marketeer of the Year’. Zij wint de prestigieuze titel omdat: “ze van de drie loterijen geoliede marketingmachines heeft weten te maken.  Met een strategie gericht op innovatie, efficiency en op de marketingmix als geheel is het haar gelukt om uitmuntende resultaten te behalen in een dalende markt”, aldus het juryrapport. Sinds januari 2015 is Imme Rog voorzitter van Sire (Stichting Ideële Reclame), waarvan zij sinds 2014 bestuurslid is.

Wat kunt u winnen bij de VriendenLoterij?
* Geldprijzen van € 25.000,- en hoger kunnen verdeeld worden over meerdere winnaars. De auto’s worden getrokken op universum en uitsluitend uitgekeerd als deze op eindcijfercombinaties (7 cijfers) vallen van loten die meespelen. De verhouding tussen meespelende loten en het universum is 1:15. Auto's die niet vallen schuiven door naar de volgende trekking. Minimaal 1 keer per jaar valt de AutoJackpot. Voor meer informatie zie www.vriendenloterij.nl/winkans.